sobota, 4 stycznia 2014

Tag Your Type Of Music

Nadmieniam że pytania brałam z bloga http://mojszalonyswiat.blogspot.com/


ok zaczynamy


1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ?
hmmm nie tak że ograniczam się do np Pop czy coś ale ogólnie słucham tego co mi wpadnie do ucha


2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Wszystko co nagra Imagine Dragons



3. Należysz do jakiegoś fandomu ?
noo w sumie to tak jestem Directioners ale ja nie bawię się w fandomy . wole powiedziec po prostu,że lubie 1D albo ID a nie bawic sie w jakieś szyners albo nators. Wole nazywac rzeczy po imieniu



4. Ulubiona piosenkarka ?
w sumie to lubię Demi Lovato ;)


5. Ulubiony piosenkarz ?
James Arthur


6. Ulubiony zespół ?
Imagine dragons , One Direction, One Republic

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?
zależy od sensu piosenki np jeżeli jestem wesoła to wole posłuchac żywego OnTopOfTheWorld niż tak samo albo nawet bardziej żywego Ja uwielbiam ją której sens jest płytki jak brodzik dziecięcy

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
ImagineDragons


9. Jaki masz dzwonek telefonu ?
ID - It's Time



10. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Disco Polo ale czasem tak bla brechu włączam polo TV ale to tylko w celu męczenia mamy


11. Wykonawca/zespół którego nie lubisz ?
Nie lubię Big Time Rush  oraz Justina Biebera.

12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
nie wiem czy umiem wiem że lubie

13. Jakiej stacji muzycznej słuchasz najczęściej w radiu ?

eee nie słucham radia


14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
hyba Eska Tv


15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
pewnie chcielibyscie zebym powiedziała Miley Cyrus ale nie! Mnie irytuje Justin Bieber...wydaje mi się ze on okropnie wszystko udaje nie ma stylu tylko po prostu jest sztuczną lalką. Mam nadzieję ,ze nie nazwiecie mnie hejterem za to ze wyrażam swoje poglądy nie?


16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
My Słowianie

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ?
nie raczej nie

18. Ulubiona piosenka-piosenki 

Wszystkie Imagine Dragons



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz