środa, 22 stycznia 2014

Czego nauczył mnie taniec

Może już wiecie (chyba pisałam o tym w jakimś poscie) że lubię tańczyc.Tańczę hip-hop i dancehall.
Tańcze dopiero od września ,ale bardzo to lubię ;)

Dzisiaj napiszę Wam o tym czego nauczył mnie taniec w grupie.(U nas grupa liczy około 20 osób)
czego nauczył mnie taniec?

♦ Nauczył mnie,że nigdy nie wolno się poddawac-nawet jesli nie wychodzi to trzeba iśc dalej bo wkońcu wyjdzie.
♦Życie jest za krótkie żeby myślec o błędach.Nie pprzejmuję se tym że mi się nie udało tylko robie wszystko zeby się właśnie udało!
♦Trzeba byc otwartym na swoje mozliwosci ale i na mozliwosci innych
♦To że teraz ktoś źle tańczy nie znaczy że trzeba się z niego śmiac , bo może jutro będzie najlepszy
♦Każdy jest inny.
♦nasza psja jest naszym odzwierciedleniem-nie powinniśmy jej zmieniac ,aby przypodobac się innym
♦Człowiek jest wielki nie przez to kim jest,lecz przez to co robi dla innych.Nie przez to co ma ,lecz przez to czym dzieli się z innymi *
♦Każdy jest sobie nawzajem potrzebny.Niestety,doceniamy wagę tych słów kiedy kogoś stracimy




To tyle.
Dzięki ;)









*-Cytat













\\\

2 komentarze: