sobota, 18 stycznia 2014

Fan-domy

O co chodzi z fandomami?

jeżeli lubisz jakiś zespół lub wykonawce to ,,rzekomo,, jesteś w fandomie.

czyli jak lubisz 1D to jesteś ,,Directioner,, a jak lubisz Biebera to ,,Beliber,,

Niektórzy nawet noszą wstążki na rękach symbolizujące przynależnośc do danego fandomu ;)


A co ja mam do powiedzenia?


ok,teraz pobawie się w krytyka

Mnie denerwuja te fandomy!
Kaleczą polski język tak samo jak słowa ,,hejt,, lub ,,lol,, lub ,,swag,,
Nie lepiej po prostu powiedziec ,,Hej! Lubię Imagine dragons,,?

Takie to bezmyślne łączenie polskiego z angielskim w wyniku czego powstają jakieś kosmiczne przymiotniki . ;0

Niestety ludzie od początku przejawiają ogromne zdolności do rozpierduchy oraz do komplikowania sobie wypowiedzi.

Ja tak nie mam! Nie bawię sie w chore stowarzyszenia szynersów i natorsów i mówie po prostu!

a wsystko zaczęło się od naszych zakochanych polskich fanek które postanowiy że skoro angielski znają tak dobrze (czyli w 2 % na 100) to sobie mogą tak połączyc te dwa cudne jezyki i przy okazji popisac się cudowną znajomością  ,,Polskiego Słownika Frazeologicznego,,  (piękny sarkazm)

no .... to tyle z mojej strony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz