czwartek, 30 stycznia 2014

Me urodzinki i zakuuupy ;)

Hej miiisie ;)


jak wiecie już niedłułgo luty a z lutym moje urodziny ! (12) Obchodzę je  1 lutego czyli normalnie bo akurat wypada sobota (ja to mam szczeście 'ironia')
w niedziele idę na zakupy do Olsztyna z mamą i tam wybiorę sobie prezent ,ale wemę też swoja kasę ;)

moje plany?
chcę kupic taką luźną bluze bez zadnego nadruku i najlepiej czerwoną ale taką ciemnoczerwoną.Jakby się udało to kupię też płytę Imagine Dragons ;)

jutro powinien przyjśc pokrowiec na telefon,wczoraj kupiłam więc jutro chyba powinna byc najwyżej w sobotę ;0
macie zdjęcia jaki będzie znalazł sie na mówj telefon ;0

wczoraj przeczytałam KOLEJNĄ książkę -_- mam nadzieje że znajdę 3 częśc Maximum Ride ,bo inaczej to umarnę i mnie nie zobaczycie ;0
Ten co nie lubi czytac nie zrozumie -_- nie wiem ale ja mam takie cuś że jak skończę kolejna książkę to mi się płakac chcę! wiecie....nie wiem co się dzieje z bohaterami i zżera mnie ciekawośc .
A najgorsze jak książka ma niejednoznaczne zakończenie to wtedy katastrofa....cholerka ;)

Zmieńmy temat ...

Wczoraj wieczorem oglądałam program o kosmosie i tam mówili,ze może jest więcej Wszechświatów ,ze są nieskończenie wielkie i o tym że może można będzie wychodowac życie w pigułce i tak nagle uświadomiłam sobie że może nasz świat jest tylko okruszkiem na dywanie jakiegoś olbrzyma ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz