niedziela, 5 stycznia 2014

New ,,etykietka,,

siemka! No wienc pmyślałam sobie że mogłabym zrobic takie inspiracje....ale nie takie ,że tylko wstawiam obrazki-oooo nie! To będą ciekawe posty takie co tydzien albo 2 .
W każdym poście będom takie katygorię i będę się ich trzymac ;0
 PS te posty nazywam TOP-y xd no bo są w nich najlepsze z najlepszych

kategorie:

• kosmetyk tygodnia
•książka tygodnia
•blog tygodnia
•rysunek tygodnia



zaczynamy!!!


KOSMETYK TYGODNIA

Jest to szampon Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji

Jst to najlepszy szampon jaki miałam.Ma ładny zapach,świetnie myje i jest dosyc tani ;)





KSIĄŻKA TYGODNIA

 ,,Tajemnica Diabelskiego Kręgu,, To wciągająca opowieśc o aniołach które nie są aniołami , Trzynastoletniej Ninie która zostaje zaproszona na wakacje do klasztoru razem z 12 innymi dziecmy, 10-letniej Małgosi mówiacej przez sen,Niepokojących obrazach pewnej Maury Lewickiej   oraz okaleczonemu w połowie aniołowi. W tej książce nic nie jest takie jak się wydaje!!!
Mozna dodac ,ze to polska ksiażka a jej akcja dzieje się w Polsce  w czasie komunizmu



BLOG TYGODNIA

 http://vickys-life1.blogspot.com/

świetny bloggg mojej kolezanki . Rózne porady itd.


RYSUNEK TYGODNIA










2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog. Będe wpadać częściej. Świetny design! Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama robie.Staram się by ten blog był w calosci mój.Nagłówki i cały desing zawsze był mój bo nie lubie,gdy ktoś ingeruje w tego bloga.Dzięki. Twój blog też jest super.

      Usuń