czwartek, 30 stycznia 2014

Przygotowania i zmiany

hejj...dzisiaj jest 31 więc jutro urodziny i zaraz idę do sklepu po przekąski i te sprawy;)

no i zaszły we mnie zmiany i to poważżżne

pamiętacie jak kiedyś pisałam ze koffam dawida Kwiatkowskiego? No i się rypło,bo jak pojechałam do rdzinnego miasta i poznałam taką dominikę i ona puściła płytę imagine dragons to juz przestałam ;0 pozatym przejrzałam na oczy ,ż eon po prostu śpiewa.Nie przekazuje nic spiewaniem.Nic do mnie nie dociera.Przy niektórych piosenkach rycze jak przeczytam tekst,a tam? nic tylko tekst który po prostu istnieje a słuchając go nic nie wynoszę. Ale oczywiście mam dużo kolezanek które są ,,kwiatonators,, i je lubię.Szacun dla ich fanek. ;)


Innnnnny styl-wiecie,kiedyś lubiłam zupełnie inne rzeczy .Wystarczy spojrzec ,na kilka moich nowszych zdjęci i moje ulubione buty itd. Wolę teraz czarny,czerwony,granatowy a nie niebieski,fioletowy,różowy co było całkiem niedawno

Inny styl bycia-wcześniej dla każdego byłam miła,nawet jeśli on nie był miły dla mnie . Niestety,teraz mam szacunek i tego szacunku wymagam.

 inne podejście do swiata- teraz nie zważam na ,,krzywde,, ludzi którzy po prostu mówią mi że mają 1 z matmy bo się uczą a tak na prawdę siedza przed telewizorem.pomagam ,ale ludziom którzy tej pomocy potrzebują a nie ludzom,którzy chcą zwrócic na siebie uwagę


inaczej sie odzywiam-nie jem tyle słodyczy chyba ze  są ciastka Oreo,wtedy sytuacja zmienia się diametralnie ;)

4 komentarze:

  1. Mam identyczne zdanie o Dawidzie.
    A piosenki Imagine Dragons są po prostu boskie :3
    Możesz mi polecić jakąś ciekawą książkę,najlepiej przygodową?Bo bardzo takiej potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie: Maximum Ride -super książka i czyta się fajnie i nie mozna sie oderwac.Szczególy jak chcesz to noge napisac w mailu

      Usuń
  2. STO LAT! ♥ Ja też uważam, że Dawida piosenki są po prostu o niczym i wszystkie dziewczyny kochają go za... wygląd. Ja obecnie jestem fanką One Republic, ale Imagine Dragons też są świetni!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff...juz myslalam ze mnie fala hejtów zaleje..... tez lubie 1R

      Usuń