niedziela, 19 stycznia 2014

Another Style!

Ughgh!!!

Nie wierzę że ten weekend tak szybko się skończył!Wydawałoby sie że przed chwilą wychodziłam w piątek ze szkoły a tu BUM Juz zaraz trzeba do niej wracac! ;(
Na szczęście u nas ferie już za tydzień ;)
Ale niedziela (xd czyli dzisiaj) była fajna,(w sumie to JEST) bo robiłam dużo zdjęc aparatem pożyczonym od chłopaka mojej mamy i powinny jutro pojawic się na blogu ;)Posprzątałam trochę w pokoju bo ja mam zawsze bajzel ale cóż nikt nie jest idealny ;)


przejdźmy do tematu!

Mój styl jest raczej ,,luźny...Lubię za duże koszulki oraz trampki itd.A tu nagle wyciągnęłam z szafy spódniczkę,zakładam ją ...i nawet mi się spodobała...Czasami warto założyc cos innego ;)

Zdjęcia



Ja



no i  w tej spódniczce











Sorka za kiepską jakośc zdjęc ale słońce okropnie świeci,pozatym zdjęcia robione telefonem ;)

mój kot ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz