poniedziałek, 20 stycznia 2014

I Love Reading!!!!

Hej kochani! dzisiaj troszeczkę nietypowy temat bo o czytaniu!
Tak wiem ,ze nie wszyscy lubią czytac bo na początku czytanie z własnej woli moze sprawiac pewne trudności!


Ja uwielbiam czytac.Książki które czytam to ogólnie kryminały i przygodowe.
Jestem molem książkowym (w ciągu ostatnich 3 lat przeczytalam 2789 książek nie licząc lektur i książek przeczytanych kilka razy)

Niestety Polacy coraz rzadziej sięgają po książki ! A szkoda ,bo nie wiedzą co tracą!
ostatnio moja koleżanka przyznała że dobrowolnie przeczytała coś około 2-5 ksiażek...zemdlałam.
Naprawdę mnie to martwi bo czytanie jest przecież takie fajne ;0
Polacy! Mówimy książkom TAK!!!!

Dlaczego nie czytamy?BO NAM SIĘ NIE CHCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przecież łączenie liter w słowa jest taaakie trudne ! Biedaczyska,chyba za duzo od was wymagam! ;)

sierio ludzie! Książki nie gryzą!Jakby gryzły to już bym była na oddziale indenstwnej terapi w szpitalu xd
Wiem,że do ksiażek trudno się przyzwyczaic ale się da.Postarajcie się bo to naprawdę nie jest takie potworne.

Stereotypy związane z czytaniem ksiażek




KUUUUJON!-Dużo ludzi nazywa tych co lubią czytac ,,kujonami,, .
Niestety,ale to słowo nie oznacza kogoś kto czyta,ale kogoś kto uczy się na pamięc i podlizuje się nauczycielom.
Jak ktoś na was mówi kujon bo czytacie dużo ksiazek to z takim koleżkom nie warto rozmawiac!

Książki psują oczy-OWSZEM!
ale tylko jeżeli czytamy je w bardzo złym oświetleniu lub kiedy mamy problemy ze wzrokiem i nie nosimy okularów.Ja siądziesz sobie na dupci przy lampce z dobrymi okularami (chyba ,że masz zdrowe oczy)
to tak czytac mozesz do końca zycia i nic ci sie nie stanie!

a teraz obrazki ;0
Książki – Właśnie tak działają Wiesz co jest najgorsze w czytaniu książki ? – ten moment kiedy musisz ją zamknąć i wrócić do rzeczywistości Czytanie książek – Od zawsze jest oznaką mądrości, dlatego tak wielu uważa to za głupotę

4 komentarze:

  1. Popieram cię,trzeba czytać, bo to przecież nie takie trudne.Świetny post!♥

    http://aurophobia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham czytać książki <3 Nie wyobrażam sobie życia bez książek. I namawiam każdego kogo tylko mogę :)
    http://borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam czytac książki... Super post :)
    Zapraszam oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post . Również lubię czytać książki . Gdy je czytam czuję się jakbym ja właśnie tam była . Mam wtedy ogromną wyobraźnię :D <3
    Obserwujee ♥
    Zapraszam do mnie . Jak na razie są to początki . Ale może później spodoba Ci się coś :* :
    http://nata-nataa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń