czwartek, 2 stycznia 2014

Święta święta i po świetach ;(

No siemka! Jak tam było na sylwestra? Dobrze się bawiliście? Ja w sumie tak ;)

Sorka za to,że nie pisałam ale byłam w skarżysku i nie za bardzo miałam czas na pisanie,ale już wróciłam i jest dobrze nie martwcie się ;)

Tak ogólnie to pisze tego posta,by poruszy temat postanowień noworocznych.
No wiecie takie tam typu ,,podciągne oceny z matmy,, itd.

Ja mam postanowienie noworoczne ;0 Zdradzic wam tajemnicę? ♥




zaraz powiem




no okejjj zdradze wam ;)

No więc oto me postanowienie noworoczne:

NAUCZĘ SIĘ FOTOGRAFOWAC ORAZ KUPIĘ APARAT

a jakie są wasze postanowienia noworoczne?

piszcie w komentarzach

2 komentarze:

  1. Życzę żeby sie to twoje postanowienie sprawdziło :) A moim postanowieniem jest zacząć wspołprace :**
    http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ;) Moje postanowienie to: Przestać się kłócić z bratem.(bić i tak się będę :D)

    OdpowiedzUsuń