niedziela, 12 stycznia 2014

Przepraszam ;(

Bardzo Was przepraszam ,że nie pisałam tak dłułgo,ale mój komputer nie pisze polskich znaków i teraz pisze z kompa mamy,który muuuli.


Ogólnie to spoko,ale dzisiaj o 14:30 mam występ na WOŚP ,ALE W OGÓLE NIE MAM TREMY ..... może z czasem przyjdzie...?
Moze

jak wam mijają dni w nowym roku?Mi całkiem spoko pozatym,że pani od matymy zadała nam 45 zadań....dłułgich zadań.


Może na urodiny dostane tablet ale nie wiadomo jeszcze.... ;)

A no i książka.Dzisiaj rano skończyłam książkę pod tytułem ,,Legenda-Rebeliant,, no po prostu swietna. Taki kryminał...super , przeczytanie jej zajęło mi 3 dni a ma 301 stron....muszę się ograniczyć z czytaniem bo mama nie wyrobi z kasą na książki ;)

W czwartek była dyskoteka z pizzą i byłam na niej jedynie w celach dekoracyjnych oraz w celu konsumpcji pizzy Źle zrobiłam,że na nią poszłam bo nie lubię dyskotekZa duzo szumu ,hałasu i oklepane kawałki typu ,,onatańczy dla mnie,, czy ,,my słowianie,, . Ughghhh 0% dobrej muzyki 99% złej muzyki i 1% muzyki którą dało sie znieśc
xd

nadal kocham Imagine Dragons i mam nadzieję ,że tak zostanie bo są boscy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


postanowienie-ograniczyc ilość wykrzykników pod opiniami ID



to by było na tyle..... ide czytac ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz