niedziela, 19 stycznia 2014

My Sunday! Photography

Dzisiaj robiłam sporooo zdjęc ale wstawie dopiero jutro.robiłam je aparatem i wyszły nawet fajnie!
Moja przygoda z fotografią dopiero sie zaczyna a przygoda z moim aparatem zacznie sie 1 czerwca.Już się nie moge doczekac kiedy go dostane (to lustrzanka Canon EOS 100D)


Byłam u kamy (my friend) i u niej była jeszcze taka Ola ;) Faajnie było.Teraz wypijam (kolejny) kubek herbaty...mniam.Na dworze jest dziwna pogoda bo pada śnieg ,temperatura na minusie i okropnie świeci słońce!

mam lekkiego ,,stresa,, bo jutro poprawa sprawdzianu z matmy.Jak dostane z niego 3 to zostaje mi 3 na półrocze a jak poprawie na 4 lub 5 to będzie 4 ;) Nie zależy mi na tej ocenie ale jak juz mam 3/4 to wole wyższą cenę ;)

Jak tam u was? Kiedy Wam zaczynają się ferie? Pada u was śnieg?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz