czwartek, 13 marca 2014

zmiany,sukcesy,marzenia...

Witajcie! Znowu nie było mnie..dwa dni? chyba.Ale do rzeczy: nadal jestem zafascynowana tym,że ktoś w ogóle CZYTA MOJEGO BLOGA! Myślałam ze jestem sobie taka Ala co w otchłani wszechwiedzącego internetu pisze sobie bloga i nikt go nie widzi a tu BUM! wzięło zaskoczenie :)

No więc .... mam teraz w życiu zwrot o 180 stopni. Wszystko (co dziwne) mi sie układa.po pierwsze to w sobotę-tak tą sobotę- jade na turniej tańca do Bydgoszczy.Jej! Cieszę się bardzo.Wyjazd mamy na 9:30 ,no więc muszę tam byc o...9:00. Z Lidzbarka-Warmińskiego do Bydgoszczy jedzie się ok. 4 godziny więc zapakuje słuchawki,telefon no i ksiażkę.Jak mogłabym nie zapakowac moich ksiażek?!Lekko liczącta wrócimy około 21:00 ..super...serio :). Nasze stroje to bluzy,białe koszulki,czarne spodnie i trampki no i włosy mają byc karbowane żeby fajnie wyglądały.Dzisiaj pani wyciskała z nas siódme poty bo ustawienia,przejścia i inne pierdoły sa nieodłącznym elementem tanca.


Druga sprawa-też zwiazana z tańcem oczywiście- Dzisziaj podeszła do mnie kolezanka która jest w bardziej zaawansowanej grupie i powiedziała ze tam przechodzę!!! Awans,a zaledwie od 5 miesięcy chodze na tańce .Cieszę się nezmiernie ,a do tego moja koleżanka idzie ze mną.Teraz bedziemy miały zajęcia na 18:00 do 19:00 a nie od 16:00 do 17:00.Według mnie ak jest lepiej bo po szkole mam więcej czasu na ogarniecie sie no i mogę pisac posty !


Jeżlei chodzi o naukę to też się poprawiałam.Powiem wam ze 4 i 5+ z matmy w tydzien to mój osobisty rekord.Tak,te oceny mnie satysfakcjonują.

oto zdjęcia

baaardzo zaspana


7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tych tańców, też bym tak chciała! :D
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia kochana na tym turnieju!
    Jeżeli chcesz wpadnij do mnie
    http://wszystko-przepadnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog! :)
    http://trendyusuzi.blogspot.com/ <--- OBSERWUJ. Odwdzięczę się tym samym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! super blog♥

    ZAPRASZAM CIE DO MNIE NA BLOGA - RAZEM Z PRZYJACIÓŁKĄ ORAGNIZUJĘ SUPER KONKURS!
    DO WYGRANIA: WIANEK I KOSMETYKI!
    jasia-jasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, ładnie Ci w kucyku :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog i ładne zdjęcia! bede wpadła częściej moze i ty do mnie wpadniesz i zaobserwujesz? ja na 100% zrobie to samo! pozdrawiam :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;3
    zapraszam
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń