poniedziałek, 24 marca 2014

Tumblr i deszcz!

Witajcie! Kto ostatnio widział mój Tag ( Common Wgite Girl) ten wie,że pisałam tam ,ze nie podoba mi się Tumblr...Mam konto na tej stronce od dawna ale jakoś mi sie nie spodobała.Nie ogarniałam o co w niej chodzi :) Teraz mi się spodobała,ale uwaga! Daczego wczoraj napisałam,że jej nie lubię? Ponieważ robiłam tego taga dułgo i miałam g w 'roboczych' i wczoraj dodałam tylko info o tym zkąd pochodzi pomysł no i chyba 2 ostatnie pytanka ! Nadal nie jestem przekonana w pełni co do tej stronki ,no ale coraz bardziej mnie wciąga, natomiast nie traktuje tumblera tak poważnie jak mojego bloga.Zobaczymy-może mi się zmieni :)

Co do deszczu to w piątek i sobote było pięknie,ale w niedziele już gorzej a dzisiaj leje i leje i przestac nie może! Lubie czasami taką pogode bo mam czas na czytanie poza tym deszcz działa n amnie uspokajająco. Moje sposoby na zabicie nudy to zazwyczaj rysowanie,ponieważ taka pogoda sprzyja mojej wyobraźni.Może w następnym poście pokaże wam jakiś mój rysunek? Jeżeli uznam ,że będzie dobry,to się nim z wami podzięlę.Na matematce jak na razie zakończyliśmy mój ulubiony temat czyli geometrie,ale jak kartkowałam podręcznik to zauważyłam ze jeszcze się pojawi .


byłam ostatnio na spacerze i udało mi sie zrobic ciekawe zdjęcie telefonem

Ostatnio wróciłam do grania w The sims3 oraz w Minecrafta.Może powiecie,że to dziecinne,ale w 4 klasie w to grałam a potem odstawiłam i teraz znowu poswięcam mu czas :) Fajnie czasem pograc w takie gierki i poczuc się jakby się było młodszym o rok :)

Mam dla was kilka swietnych piosenek.Znajdzcie czas i posłuchajcie.

1. U2 -Ordinary Love 

2.will.i.am -Fellin Myself 

3. Avicii-Adicted to you

Linki:

mój Tumbler- http://alaa-alka.tumblr.com/



1 komentarz:

  1. To ostatnie zdjecie jest śliczne ♥.♥ Zaraz wpadnę na twojego tumblr <3
    Zapraszam również do mnie, u mnie nowy post pt"Wolałabyś?" http://zulka-zuulka.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń