wtorek, 11 marca 2014

Thanks :)

Moi drodzy! Alka-czyli ja oczywiście pragnie was poinformowac ze was kocham. Patrze ostatnio (bo jak wiecie mam włączoną moderacje komentarzy) i widzę...o jejuniu! Dużo komentarzy i to... tam tadadam tam tam! Żadnego hejta. Pisaliście że podoba wam się wygląd bloga,pisaliście o jeździe konnej i o prezentach.Dotychczas miałam bardzo mało komentarzy a tu taka miła niespodzianka.Dzieki tej moderacji zawsze wiem kto napisał komentarz!Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy!To naprawdę miła motywacja,kochani! już zaraz po skończeniu posta idę odwiedzic wase blogi :)




Dziękuję jeszcze raz :)


No i specjalna dedykacja dla moich obserwatorów i ludzi którzy patrzą teraz na tego bloga !


Pharrell Wiliams -Happy


Lubie ta piosenkę,ponieważ jak jej słucham to wstępuje we mnie bardzo pozytywna energia.Mam nadzieję ,że na was zadziała tak samo.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że masz tak dużo pozytywnych komentarzy :)!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl z tą moderacją, świetna piosenka <3
    zależy mi żebyś przeczytała post u mnie skomentuj, obserwacjami też nie pogardzę, odwdzięcze się :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń