poniedziałek, 17 marca 2014

My school day!

Hej! Dzisiaj chciałabym wam pokazac mój dzień.Zwykły dzień np.poniedziałek.Będe starała się opowiedziec to ze szczegółami ,ale sami zobaczycie jak mi to wyjdzie :) Zapraszam!


Rano

6:20- Pobudka!!!

6:25- To co każdy robi rano,czyli....mycie twarzy ,czesanie włosów itd. 

6:30-6:50- ubieranie sięi śniadankoooo :)


7:00-7:35- teraz mam czas wolny.Nie daje zdjęcia bo w tym czasie robie różne rzeczy.Czasem rysuje,słucham muzyki,sprawdzam czy przypadkiem nie ominęłam jakiegoś zadanie z pracy domowej 

7:35- Nadszedł ten najnieprzyjemniejszy czas-wyjście do szkoły :(


Po powrocie ze szkoły (popołudnie i wieczór)

Po powrocie ze szkoły zawsze jem owoce..np. jabłko 
Potem mam czas na czytanie książek,komputer
Teraz trzeba zabrac się za lekcje.... :(

uuu robi się późno

21:30- czas sie myc i isc spac


To tyle:) mam nadzieję,że się podobało 

1 komentarz:

  1. fajnie masz to zaplanowane...
    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń