poniedziałek, 3 marca 2014

Nauka bez tajemnic

Witajcie! Jak tam zdrowie? mam nadzieję że dobrze :3. Przychodzę do was z notrką tematyczną pod tytułem: Nauka bez tajemnic. Czyli wszystko o tym jak się uczyc ,odrabiac pr. domowe i inne! ostrzegam że do będzie dłułgi post! Zapraszam!



♥ Zacznijmy od początku:  śniadanie. Co możemy zjeśc? Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia.Lepiej nie zjeśc obiadu niż śniadania . Powinno byc pożywne i pyszne. Jogurt lub kanapka? Czemu nie? Natomiast odradzam czekoladowych płatków.W lato możecie zjeśc pyszną sałatke owocową! Mniam!

♥ O której wstac i się położyc? Hmmmm najlepiej położyc sie około 21:20 lub 21:30 i wstawac o 6:10 tak jak ja to robie ale mozecie też położyc sie o 21:00 i wstac o 6:45 lecz wszystko zależy od tego ile zajmie wam wyszykowanie się do szkoły i droga do niej.

♥ Nauka (rady)

Jezeli mamy do przyswojenia jakieś wiadomosci najlepiej zrób to kiedy nie jesteś zmęczona. Pij w trakcie uczenia wodę lub jakies picie (najlepiej herbatkę i broń Boże nie żadne napoje gazowane!!!). Z doświadczenia wiem ze przy biurku lekcje odrabia sie najgorzej. Fajnie jest natomiast na łóżku.Ja mam taki zakątek i jest to róg łużka .Baardzo przytulny.
Najważniejsze informacje mozesz podkreślac mazakiem :) mój jest pachnący
Prace domowe najlepiej pisz dużymi literami i zaczynaj je np. W domu... lub Praca domowa... i od razu wiesz o co chodzi :)



a to akurat matma :)

 pytanka":

♥ czy malowac się do szkoły? 
  zależy w jakim wieku. jeżeli jesteś w 5 klasie no to chyba jasne ze nie ,ale w 1 gim. można chociaż odradzam

♥ najlepsza fryzura do szkoły? 
   Sprawdzi sie koczek lub kucyk ale nie rozpuszczaj włosów bo będom ci przeszkadzały ,szczególnie jesli masz dłułgie 


♥ jaka jest najlepsza godzina na odrabianie lekcji?
   Różnie. Ja odrabiam czasem o 15:00 a czasami o 18:00 .Najlepiej gdy jest jasno (nie wiem czemu ale lepiej odrabiam lekcje gdy jeszcze jest jasno) no i oczywiście nie o jakiś godzinach jak: 22:00 chociaż znam osoby odrabiajace o 23:00 ale pomińmy ten temat -to już ich sprawa.

♥ warto się uczyc na kartkówki/testy itd mimo to ze jesteś pewna ze umiesz?
   Tak!!! rok temu byłam absolutnie pewna sprawdzianu z polskiego ,tak bardzo że się nie uczyłam. BUM i dostałam 2!!!!

 ♥ Najpierw nauka-potem przyjemności. Prawda?
  Według mnie,nie. Ja siadam na komputer lub czytam czy oglądam TV a potem sie ucze. Dlaczego? poprostu: gdy idę sie uczyc a czeka na mnie tyle przyjemności robie to jak najszybciej zeby już wejsc na tego bloga,zobaczyc Besty itd. więc ucze sie byle jak.Wiem ze są osoby co jak siądom do kompa to juiz sie od niego nie odkleja ale ja do nich nienalezę,wiec jesli jesteś taka jak ja czyli potraficz powiedziec STOP przyjemnością to zajmij się nimi cyba ze wymagają dużo czasu. Natomiast jesli nie jestes pewna swojej silnej wolki to ucz sie najpierw




  no i outfity!!!

1
2.
3.
4.

5.

6.

7.


8.


9.

10.


które ubranka wam się najbardziej podobają?



mam nadzieję ze ten post przypadł wam do gustu 








2 komentarze: