wtorek, 18 marca 2014

Jak zaplanowac czas wolny?


No więc,jak już zauważyliście tytuł,zrobie dla was posta o planowaniu czasu wolnego.
Nieważne czy to sobota czy wakacje-zawsze znajdzie się dużo czasu którego nigdy nie wykorzystujemy.
No i zawsze planujemy zrobic dużo rzeczy...i konczy się na Bestach,Fb czy na nicnierobieniu :(

więc mam dla was kilka rad.Nie będe wam narzucac innego stylu,tylko podpowiem jak mozecie zmienic nastawienie do weekendu by jednocześnie wypocząc i dobrze sie bawic

!!!

-Nie myśl o weekendzie jako o dniach gdy siedzisz na swoich 4 literach.Pomyl jak mozesz wypocząc
-pomyśl co możesz zrobic w weekend.Oto kilka pozytecznych pomysłów

       ▼ posprzątaj w pokoju
       ▼ (to jest trochę niedorzeczne ale) możesz się pouczyc
       ▼ możesz zmienic coś w pokoju
       ▼ możesz poprzęglądac pliki na komputerze i powyrzucac te niepotrzebne
a to juz te mniej pożyteczne ale ciekawsze
        ♥ jeżeli fundusze na to pozwalają-może warto wybrac sie na zakupy
        ♥ zaproś koleżanki
        ♥zrób maraton filmowy (samotnie lub z koleżanką)
        ♥ zaplanuj nocowanie u kogoś z twoich znajomych
        ♥zrób cos własnorecznie
        ♥ przygotuj coś pysznego do jedzenia
       


postaraj się wstac o takiej godzinie gdy jest wcześnie ,ale jesteś wypoczeta.

zrób rzeczy które musisz ,ale miej więcej czasu na te które chcesz robic

w weekendy mozesz posiedziec na kompie dłużej ...no ale nie 24 h :)


A jak aktywnie wypocząc?

ja polecam jazdę konną,ale a)nie u wszystkich w pobliżu są stadniny i b) to dosyc drogi sport bo godzina jazdu wacha sie od 15 do nawet 50 zł. No i dużo osób boi sie koni

Fajnym sposobem jest wycieczka.Nie musisz od razu jechac przez pół Polski ,ale namów rodziców by wybrac się do najbliższego parku narodowego lub krajobrazowego,lub w jakieś ładne miejsce.Możesz tam się wybrac z przyjaciółmi


Bieganie jest świetne.Możesz biegac np.po mieście.Ja często biegam i u mnie wygląda to tak że obieram sobie trasę np. z  domu do sklepu (przerwa) ze sklepu do centrum (przerwa) z centrum do pracy mojej mamy (przerwa) i z pracy mojej mamy do lasu (dłułga przerwa) i z powrotem . Uwzględnij też swoją wytrzymałośc i poamiętaj o wygodnych butach.

Można też zwyczajnie pojeździc na rolkach/rowerze/deskorolce :) Też będzie fajnie



Mam nadzieję ,że pomogłam

Jakie są wasze sposoby na planowanie weekendu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz