niedziela, 23 marca 2014

Common White Girl Tag

Dzisiaj znowu Tag. Jak już wiecie w temacie ,nazywa się Common White Girl Tag.Widziałam go już na wielu blogach i filmikach, między innymi u Lucy i na blogu http://viicky-blog.blogspot.com/

Zapraszam



1. Ulubiony napój ze Starbucks'a ?

nie mam. Przechodziłam tamtędy kilka razy ale zniechęcęciło mnie tłumy ludzi robiących zdjęcia napoi z tej kawiarni .Pewnie chcieli na Instagrama wstawic :)

2. Ile zajmuje ci się przygotowanie się razem?

nie chcę okłamywac,ale chyba coś ok 30-45 minut. Zależy bo w weekendy to nawet godzine ,ale gdy się spieszę bo np. zaspałam ,to coś ok. 20 minut i wyrabiam sie z wszystkim. Szkolna motywacja...

3.Ile selfies robisz dziennie?

Selfie to jak to w Polsce mówimy ,,samojebka,, . Ja nie jestem osobą ,która strzela sobie cały czas fotki,ale mam ich kilka na telefonie.zazwyczaj kilka w tygodniu.

4.Ile masz followersów i zdjęc na Instagramie?

mało siedze na Instagramie i niedawno go założyłam ,więc mam kilkunastu obserwatorów i kilkanaście zdjęc :)

5. używasz słów 'OMG' i 'LOL' ?

nie lubię kiedy ktoś tak mówi,wiec sama staram się tak nie wyrażac :)

6. Czy ubierasz te same ubrania więcej niż tylko raz?

pewnie.Nie zawsze chodzę w tej samej bluzie 2 dni pod rzad ,ale wkładam raz załozone ubranie do szafy i za 2 czy 3 dni znowu je zakładam.

7. Jesteś rasistką?

penwnie ,ze  nie!!!

8.Ile masz tweetów?

Mam TT ,ale o nie używam,bo nie jest mi potrzebny więc prawie ich nie mam.

9. Instagram, Twitter czy Tumblr?

Instagram. TT nie używam a Tumblr.. mam ,ale nie pdoba mi się :)

10.    jk spędzasz większośc wolnego czasu?

Teraz,kiedy jest ciepło to jestem na dworze,ewentualnie czyatm

11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem?

chyba Lucy,ale lubie tez oglądac 5 sposobów na...

12. Jak często malujesz paznokcie>?

prawie wcale

13.Jesteś zakupocholiczką?

lubie zakupy ale uzależniona nie jestem

14. Ile razy oglądałaś 'wredne dziewczyny' ?

no niby oglądałam 1 ale mi się nie podobało

15. Czy posiadasz dużo ubrań?

mam ich sporo ,ale zazwyczaj nosze tylko połowę z nich

16. Czy robisz zdjecia jedzenia przed zjedzeniem?

nie,bo uwazam ,ze to bez sensu.Rozumiem jak ktoś robi zdjęcia jedzenia kiedy ma kulinarnego bloga lub na potrzeby posta,ale nienawidzę kiedy ktos robi zdjecia jedzeniu i zasmieca tym Instagrama

17. Robisz makijaż codziennie

nie,to oczywiste bo mam 12 lat :)

18. Czy zawsze wygądasz wyjsciowo?

ja nigdy tak nie wygladam :0


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz