sobota, 8 marca 2014

New Look

Witajcie !

Jak pewnie zauważyliście zmieniłam wygląd bloga.Wydaję mi się że wygląda lepiej ale sami to oceńcie.Nie prcowałam nad wyglądem specjalnie dłułgo. Jest teraz 10:19 a zaczęłam może o 9:00...chyba tak.Dzisiaj nie mogę sie doczekac aż będzie 13:30 bo jadę na konie.Dawno nie jeżdziłam bo od września.Było za mokro i za zimno by możnabyło jeżdzic i mam teraz nadzieję ,że wyszstko wypali.Dzisiaj miałam jechac do Pauli ale niestety zapomniałam ze moja mama pracuje w kwiaciarni a dzisiaj dzień kobiet więc ma dużo pracy.Co dostaliśmy na dzień kobiet?A dostaliśmy portfele z Reebooka już wam pokazuje :

na zdjeciu moze nie wygląda ale on jest pomarańczowy a w środku jaskrawożółty.

Co jak co ale prezent mi się podoba.Co wy dostałyście?

Jeszcze odnośnie tych koni:Jeżdzę od prawie roku i sprawia mi to przyjemnośc więc nie mogę się doczekac.Koniki :)

Wczoraj doszła paczka od taty i dostałam moje dawno wyczekiwane książki.Ufff już nie miałam co czytac ....Na dworze robi się bardzo ładnie chociarz temperatura wcale taka wysoka nie jest .Słonczko świeci i jest tak przyjemnie...chyba wyjdę na rolki :) Wczoraj już byłam dlatego nie było posta.Moje roli to łyżworolki i działają w ten sposób ze mają płozy i koła które można wymienic na płozy/koła więc jeśli chce isc na lodowisko wystarzy zmenic koła na płozy.Ale tak jest tylko  w teorii.W praktyce ok. godziny zajmuje wyjęcie jednego i wsadzenie drugiego i nawet ja nie umiem tego zrobic :)

Nie wiem jak ja wytrzymam do tych wakacji...niby juz mniej niż połowa została ale ja i tak tylko powtarzam,ze jeszcze tak dłułgo...ughghhh.... ten czas wlecze się i wlecze!
az mi sie cytat przypomniał
,,Łączy, odpowiada,truje ,odkrywa i maskuje.Popatrz tylko,nadchodzi i odchodzi,zabierając wszystko ze sobą.
-Co to takiego?
-Woda...no i czas

Przeczytałam to w książce ,,Gwiazd Naszych Wina,, na wstępie pojawił sie ten cytat (chociarz był z innej książki pt. ,,Cios Udręki,, i nadal nie wiem czy tak siążka była wymyślona czy jest)



9 komentarzy:

  1. jejku świetny post :3 naprawdę fajnie piszesz
    śliczny wygląd bloga *.*

    zapraszam do mnie może się spodoba aloohaparadise.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mój kuzyn kiedyś jeździł na koniach, zdobywał medale, bardzo to lubił :) a na dzień kobiet dostałam kwiaty :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    Też kiedyś jeździłam na koniach, teraz niestety już nie :c

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny portfel- cudny kolor :)

    alexshia-a.blogspot.com | xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. My dostałyśmy tooort *_*
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny portfel :)
    ja dostałam tulipana i czekoladę xD
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wygląd. Fajny portfel :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny portfel. Też kiedyś jeździłam na koniach :) +Dzięki za obs za też OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
  9. Portfel bardzo ładny :)
    Obserwuję i liczę na to samo :3

    http://aworld-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń