niedziela, 16 marca 2014

I Love Spring Tag!

Hello! Dawno nie było tagów na blogu więc postanowiłam...czemu nie? no i mam tu dla was tag I Love Spring


Zaczynamy?

1.Ulubiony wiosenny lakier?

Nie mam takiego,ponieważ prawie nie maluje paznokci.

2.Ulubiony wiosenny produkt do ust?

Nie będe tu zbyt orginalna,bo wybieram Baby Lips.Po prostu jest to najlepszy produkt do ust!

3.Ulubiona wiosenna sukienka?

Mam dużo sukienek ,ale nie lubię w nich chodzic,więc nie mam ulubionej

4.Ulubiony wiosenny kwiat?

Zdecydowanie hiacynty! Szczególnie te niebieskie,ponieważ najmocniej pachną!

  

5.Ulubione wiosenne akcesoria?

Tak naprawdę to mam mało akcesoriów. Nie lubię nosic naszyjników i pierścionków ale lubię własnorecznie wykonane bransoletki.

6. Jaki wiosenny trend najbardziej ci się podoba?

Bardzo podobają mi się pastelowe wzorki i baleriny,ale lubię też sportowe ubrania 

7.Ulubiona świeca?

Powiem tak: mam warunki,przybory i materiały do wykonywania świeczek (włącznie z zapachami i barwnikami) ,wiec preferuje takie własnoreczne . 

8.Ulubiony wiosenny perfum?


zapach Adidas Fun Sensation

9.Jaka jest u ciebie wiosna?

Jeżeli chodzi o teraz ,to jest różnie.Raz wiatr,deszcz śnieg a potem słonecko i 20 stopni na plusie :)

10. Co lubisz w wiośnie?

Wiosnę lubię za to,że wszystko budzi się do życia.W tę porę roku każdy zamierza cwiczyc i pełno jest ludzi z rowerami,rolkami,biegających co daje mi świadomośc ,że może nie jesteśmy tacy źli,jeśli chodzi o planetę.
Lubie też to,że nie jest tak duszno i goraco jak w lato,ale też możemy wreszcie zdjąc te puchate kurtki i byc ,,wolni,,. 

11. Lubisz wiosenne porządki?

z natury jestem osobą ,która robi bałagan dosłownie wszędzie,ale kiedy nadchodzi wiosna ,chętnie sprzątam.Przy okazji znajduje duzo rzeczy,o których zapomniałam :)


Co wy lubicie w wiośnie? Jak na was działa?Zachęcam do zrobienia takiego Tagu na swoich blogach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz