wtorek, 22 kwietnia 2014

kilka blogowych niewypałów

Wiec...bez przeciągania-kilka blogowych niewypałów




1.skróty.

Czyli kiedy blogerka zamienia normalne słowa na skróty,czyli zamiast 'sobie' mówi 'sb' itd. Rozumiem skróty typu: 'itd' itp' czy 'np' no ale czasami piszą tak- 'ostatnio uśwadomiłam sb ,że mam mało obs. i wgl to jprdl. Irytujące,nie?

2. Język 'bardzo potoczny'- no czyli kiedy ktoś używa języka tak potocznego ,ze nie da się go rozszyfrowac, np. 'Wow ,ale była beka wczoraj z moja BFF,normalnie lol i żal normalnie jakie było party! ' bardzo przepraszam ,ale to polski,angielski czy jeszcze jakiś inny?

3. Chwalenie się.- Bardzo częsta sie z tym spotykam. Lubię czytac blogi gdzie jest zdjęcie i ptem podpis z jakich firm i sklepów pochodzą ubrania,no ale błagam jak ktoś piszę notki w której jest tylko to,jak to ona kupiła wczoraj sobie bluzkę i buty za 600 zł ,no to chyba cos tu jest nie tak.

4.Nietolerancja. - Teraz prawie każdy blog jest taki sam.Duzo blogerek naśladuje te inne,a jak ktoś wyskakuje z nowością to uwazaja go za idiotę i nawet nie spojrzą na jego bloga. Każdy piszę o czymś innym ,a blogi które naprawdę są ciekawe mają mało obserwatorów i wyświetlen. To jest bardzo smutne ,bo p co mi 1000 blogów które sa identyczne i przez nie nie mogę znaleźc tych ciekawych?

5.Bez pasji- Są blogi na których autorki piszą tylko o:
-ubraniach
-pogodzie
-szkole
-koleżankach
Nie ma WZMIANKI nawet o pasji.Nie mówią co ich interesuje i co lubią robic.

6..... -nie wiedziałam jak to nazwac,ale chodzi mi o to ,gdy ktoś robi sobie sesyjkę zawierającą około 20 zdjec i potem daje podpisy typu 'ale jestem gruba i brzydka :( :( :(' i potem aż chce się krzyczec 'Tak JESTEŚ BRZYDKA!' ale wygląda to tak:

A -Jestem głupiaaaa i brzydkaaa i gruuuuba :( !!!!
B- nie,jesteś piękna ,madra i szczupła!
A- Nieeee
B- tak,wiesz o tym
A- nieprawda.. jestem brzydka 1
B- dobraaaa  jestes brzydka!
A- Jak mogłaś mi to mówic! Jesteś okrutna [płacz]
B- dobra sorry...ładna jesteś :) ]kłamstwo,żeby pocieszyc nieudacznika]
A- Nie. Jestem  brzydka
B [złośc] skoro jesteś brzydka to po cholerę wstawiasz zdjęcie?!!!
A- [obraza majestatu] mogę sobie robic co zechce i mi nie zabronisz!!!
B- [Facepalm]

To by było tyle :) Macie jakieś inne pomysły?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz