środa, 9 kwietnia 2014

20 przypadkowych pytań!



No więc dzisiaj tag z bloga Kamili (nastolatxd.blogspot.com)


1.Rzecz bez której nie możesz wyjśc z domu?
-telefon 

2.Ulubiona marka kosmetyków kolorowych?
-Nie mam

3.Ulubiony kwiat?
-hiacynty i żonkile

4.Ulubiony sklep z ubraniami
-New Yorker 

5.Ulubione perfumy?
-adidas :/
6.Szpilki czy buty na płaskim obcasie?
-płaski obcas.Szczególnie trampki

7.Masz dobre oceny?
-nawet bardzo dobre (nie licząc matmy z której mam 2 ,3 lub 4 a z reszty 5,6 czasem 4)

8.Ulub kolor?
-czarny ,czerwony i granatowy

9.Pijesz napoje energetyzujące?
-nie :)

10. Pijesz soki?
-pewnie

11.Lubisz pływac?
-nawet bardzo

12.Jesz frytki widelcem?
-jak jestem np. w McDonalds co zdarza sie rzadk to jem palcami ale w domu widelcem nw czemu

13.Ulub. krem do twarzy?
-nivea

14.Chciałabyś wyjśc za mąż?
-nie wiem.pożyjemy -zbaczymy

15.Często się denerwujesz?
-denerwują mnie idioci,więc dosy czesto mam napady niepochamowanej złości :)

16. Wierzysz w duchy?
-Nie wiem co sie dzieje z nami po smierci.Ten temat to temat rzeka.W duchy można wierzyc lub nie ale myślę ,ze czasami zmarli sa znami,ale raczej w naszych sercach a nie straszą w pustych domach.

17.Masz jakieś fobie?
Czego się boję? Boje się zapomnienia.Boje sie ,ze po śmierci nikt nie będzie mnie już pamiętał.Boje się że juz nikt o mnie nie pomyśli.Boje sie tego ze jedyna rzecz która zostawie po sobe to nagrobek.Tego się boję.

18. Obgryzasz paznokcie?
-nie

19. Zetknęłas się kiedyś ze smiercią?
-tak...ale nie chcę o tym pisac

20. pijesz kawę?
nie chyba ze Inkę


to tyle.zapraszam na bloga kamci :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz