czwartek, 1 maja 2014

Best songs ever

Lo! Postanowiłam zrobic dla najlepszych piosenek było Piosenki które nigdy czyli Akurat mi sie podobają i mam Nadzieje Ze mi sie szybko nie nie znudzą




Zara Larsson - Odkryć
 Kazdy chyba kojarzy Ta piosenke. Kiedys usłyszałam ja na pewnym tumblerze i od razu mi sie spodobała. Tego NIE zara Głos ma piekny, chwilami podobny do Riri Ale łagodniejszy
 Lea Michelle Toba-Burn oo
  Kazda JEJ piosenka żart świetna.Ta tak wpadła mi w ucho ZE NIE mogłam prez Nia spac.Oczywiście NIE chcę zebyście przez Nia cierpieli na bezsenność :)

Lorde-Sława i gore- 
POiosenki Lorde SA niesamowite i orginalne. Chociaż piosenkarka żart Mloda śpiewa o poważnych rzeczach. Niektórzy niestety nie nie rozumieją JEJ piosenek


Cash Cash-Zabierz mnie do domu
  Piosenka żywa i wpada w ucho. NIC TYLKO słuchac



do Tyle, papa



1 komentarz:

  1. super blog! zapraszam doo mnie
    http://ruthless-silence.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń