niedziela, 11 maja 2014

True

Hej,wam znowu.Przepraszam za tą przerwę ale nie miałam ochoty na pisanie postów i musicie mi wybaczyc. Dzisiaj nawet zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga,ale jednak nie...w sumie po co miałabym to robic,skoro sprawia mi to przyjemnośc?Cieszę się ,ze jestem tu z wami i mogę dzielic się na tym blogu moją pasja i przeżyciemi. :).


Zajmijmy się tematem.


              Prawda.
Często kłamiemy. Bardzo czesto. Tylko,ze niestety czasami kłamiemy w lekkiej sprawie a czasem to kłamstwo potrafi zrunowac zycie. Nie jest łatwo mówic prawdę,szczególnie do osoby na której nam zależy bo nie chcemy jej zranic.Czasem udajemy ,ze nam przykro ,a tak na prawdę cieszymy sie  z czyjegoś nieszczęścia

Zapominamy ,ze mówiąc prawdę możemy zranic,ale kłamstwo kiedy wchodzi na  jaw rani jeszcze bardziej,więc może lepiej powiedziec jak jest ,szybko niż zyc w niepewności?.Dużo osób kłamie na blogach. Kłamią ,żeby przypodobac się innym i udają kogos innego. Nie lepiej byc sobą? Po co zachowywac się jak kserokopiarka skaro każdy z nas jest jedyny w swoim rodzaju? Udawanie kogoś kim się nie jest,też przecież jest kłamstwem.Powinniśmy zostac sobą,nieważne jaki mamy chrarakter. Staram sie mówic prawdę i to jest trudne w  moim przypadku bo mam niemiły charakter,ale staram się byc jak najbardziej sobą!
Prawda nie jest też taka zła. Inaczej zabrzmi jeżeli wypowiemy ją parząc na kogoś z pogardą a inaczej z życzliwością. Nie każdego musimy lubic,ale każdy powinien wiedziec czy go lubimy.Czasem trudno wyznac coś komus ,wiec warto powiedziec to zabawnie ale szczerze a nie owijac w bawełne. :) .Prawda to prawda i jezeli jesteśmy szczerymi osobami to nie ważne jak powiemy tą wiadomośc. I tak przyjaciele będą wiedzieli o co ci chodzi :).
Podsumowując: Nie owijajmy w bawełnę,niech ludzie poznają prawdę. bądxmy sobą i niekogo ne udawajmy.Każdy jest niepowtarzalny i nie waze jaki ma charakter i tak znajdą się ludzie którzy cie pokochają. 


Zdjęcia- Mój Tumblr- http://hello-iwillcomeback.tumblr.com/
zapraszam na bloga z moją przyjaciółką- http://ala-and-lila.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz