sobota, 15 lutego 2014

Ulubieńcy miesiąca

wiatjcie! Ponieważ pisze dopiero teraz,wyjaśniam wam czemu: normalnie pisałabym rano ,ale  nie miałam pomysłu,dlatego postanowiłam napisac dopiero wieczorem ;) .dzisiaj jak juz zdążyliście zauważyc,będzie notka tematyczna ,czyli ulubieńcy lutego .Dlaczego robie to już w środku miesiąca? nie wiem....mam nadzieję,że mi ,,wybaczycie,, No i postanowiłam podzielic posta na kategorie bobędę mówic nie tylko o kosmetykach

No to zaczynajmy!

Kosmetyki

1.  jest to żel do mycia twarzy z firmy Under 20. Podoba mi sie że jest nie tylko żelem ,ale też maseczką i peelingiem.Oczyszcza i odblokowuje pory,jest delikatny.Ma fajną konsystencję i przyjemny,świeży zapach.  cena? około 12-16 zł

2. oliwkowy krem ziaja. Jest dosyc tłusty i wodnisty,ale ma przyjemny,oliwkowy zapach.Jest w małym pojemniczku co jest duzym plusem,bo można go zabrac wszędzie.Skóra po nim jest mieciutka i przyjemna w dotyku. . . cena wacha się od 3 do 7 zł.

3. pomadka baby lips. Od razu mówie że ma inne kolory.Ja wstawiłam te,którą mam.Jest to najlepsza pomadka jaką miałam,gdyz dłułgo sie utrzymuje,ma świetny zapach i desing też jest niczego sobie (zwracam uwagę na takie rzeczy). Starcza na dłułgo.Miałam duzo innych pomadek -nawet droższych i żadna nie była taka dobra. Moze dlatego dużo dziewczyn tak często  o nich wspomina. Cena to ok. 9-10 zł.

4. Odżywka do włosów Marion-7 efektów.Ta odżywak jest kolejnym przykładem ze moze byc tanio ,wygodnie i dobrze za jednym razem.Poręczna butelka,wygodna w użyciu sprawia że wybraam ten produkt . Bardzo fajnie odżywia włosy i zarazem spraia że łatwiej się rozczesują i zapobiega puszeniu się. To tylko kilka zalet. Można dodac ze odżywia włosy,które stają sie miękkie i odżywione. Cena to ok 8 zł

5. dezodorant w sztyfcie Lady Speed Stick. Produkt trafił do mnie przez przypadek bo moja mama kupia w sztyfiezamiast w zeli i mi go oddała. Starcza na bardzo dłułgo i fajnie sie go używa bo nie ma uczucia ,,klejenia,, . Chroni też dłułgo i przy tym nie zostawia zadnych plam.Nie wali perfumami i zachowuje się neutralnie w stosunku do skóry co jest ważne. Cena to coś koło 10 zł


Co wypatrzyłam w sklepach.

1.  martensy/glany. Sama mam takie i wiem ze przez pierwsze 2-3 dni trzeba się nnameczyc żeby dopasowały się do nogi. Ale potem sa wygodne jak kapcie ;). Nie mam takich prawdziwych z metalowymi wkładkami pod palce ,ale i tak fajnie się w nichh czuje . Zauważyłam że łatwo je teraz dostac w sklepach w cenie ok. 120 zł

2. Bardzo luźne bluzy  uwielbiam takie luźne bluzy,bo fajnie sie w nich cuję.Tak swobodnie i wgl. Szczególnie jak są wykonane z fajnego,przyjemnego materiału. W sklepach łatwoje dostac bo sa modne,a ich cena wacha się od 30 do nawet 100 zł.

Jedzenie i picie

Yerba mate- moja mama  wypatrzyła to w sklepie i kupiła.Spróbowałam i ... o matko! Jakie pyszne! Wygląda jak herbata i podobnie smakuje ale ma właściwości pobudzajace. Podobno wpływa tez na szczęscie i pomaga w odchudzaniu. Nie mam pojecia ile kosztje

2.,
1. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz