wtorek, 11 lutego 2014

My Day

~ Uwaga! dziesięć po zawiera Reklame bloga! Wszelkie hejtu prosze zostawic dla siebie! Z Góry dziękuje; 0


Siemka ... Z TA REKLAMA ... potem porozmawiamy, ale najpierw opowiem wam o kilku rzeczach


Wiec ... dzisiaj Znowu miałyśmy na 09:00 i dobrze, ale w Szkole nic sie NIE Działo ... no pozatym ZE wygrałyśmy NA WF oo koleżankami 02:00 także spoko ;)
Przy okazji: Ostatnio ... hmm czyli dzisiaj: praiwe sie popłakałam Przy Tej piosence (raczej jak ja przetłułmaczyłam) Piosenka jest moich kochanych Imagine Dragons i zwie się My Fault czyli ,,moja wina,,

No i przechodzimy do Reklamy czyli blog MEJ koleżanki


Nie Wiec informacji: Ma na imie Paulina i JEST ŚWIETNA ♥ chodzi Ze mna do klasyno i od niedawna ma bloga ;)Mam nadzieje ze niedłułgo pojawia sie wspólne tagi z nią oraz wymiana postów

oto JEJ blog
http://deliapaulina.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. wow jestem świetna B) kocham hah <3

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNY BLOG :) masz ochote na wspolna obserwacje daj znac
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń