niedziela, 9 lutego 2014

...

Wtajcie.
Na wstępie chcę was przeprosic za to,że nie było mnie przez tydzień.Byłam w Skarżysku i jakoś nie miałam czasu na pisanie,ale mam nadzieje,że nie spalicie mnie za to na stosie,czy nie zhejtujecie,bo to nie było by miłe ;).
Tak ze spraw organizacyjnych to mam nadzieję,że juz w tym tygodniu pojawi się nowy-lepszy desing bloga,bo ten już mi się znudził ;).Na razie powiem wam tyle,ze będzie on już wiosenny,gdyż u mnie wiosna już się zaczęła.Śnieg prawie całkiem stopniał a przed chwilą sprawdiłam temperaturę i jest około 5 stopni na plusie a : a)mieszkam na ,,biegunie zimna bo na warmii i b) mieszkam na najwyższym (3) piętrze a na górze zawsze zimniej. ;) Wczoraj wyszłam z rozpiętom kurtką co moja koleżanka zkwitowała wypowiedzą że sie zaziębie i że jej mama to by mnie chyba zabiła ;-;
spooooko

niestety kończą mi się ferie no i co za tym idzie-więcej pracy bo zaczyna się nauka nie na żarty bo 2 półrocze bardziej sie liczy ;(

A ! no i na prośbę pewnej czytelniczki bloga która w poście powiedziała mi ze niezbyt widac tekst prez jaskrawoniebieską czcionkę zmieniłam jej kolor na czarny.mam nadzieję że lepiej widac ale powiedzcie mi co byście zmienli-chętnie wysłucham ;)I tak niedłułgo zmienie desing więc  może postawie na zielony kolor? niewiem... nie chę jaskrawych a przecierz zielony jest spokojny i fajniej się będzie czytało ;0 zobaczymy co się da zrobic ;0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz