niedziela, 16 lutego 2014

Nie mam pomysłu

Hei misiaki! dziusiaj nie mam pomysłu na to co by wam tu napisac,więc napiszę wam co robłam dzisiaj



         No wiec dzisiaj byłam w Zamku w Lidzbarku i go zwiedzałam.Było super ,najfajniej było w więzienu....moja mama pomyliła szubienice ze sznurem do podawania dań xd. Taka mała pomyłka nie?
Niuestety nie robiłam zdjęc bo mój telefon był rozładowany.
 Potem czytałam i zadzwoniłam do Kamili i poszłysmy na spacerek :3 Dopiero teraz przyszłam,spakowałam się i piszę do was. Zaraz telefon się naładuję to zrobię kilka zdjęc i będzie git.
         Sprawy organizacyjne: nie bedę przynudzac.Chodzi o desing i czcionkę. 1 jeżeli uważacie ze czcionka jest za mała czy niewidoczna to mi napiszcie.Dla mnie jest OK ale każdy inaczej widzi.2. co do wyglądu to nowy powinien byc na poczatku marca bo nie chce 3 razy w lutym zmieniac bo to się mija z celem.Swoją drogą,to czy widzieliście nowy gadżet ,,króliczka,,? słodki jest nie?

no i zdjęcia

dziwnie wyszłam o-O
takie tam buty
ci co nie czytali nnie wiedzą....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz