poniedziałek, 10 lutego 2014

back to school ;(

Witajcie moi kochani ;p
 Dzisiaj 1 raz poszłam do szkoły po (za krótkiej) przerwie czyli po feriach.W sumie nic się nie działao bo wyczułam ,ze nauczyciele dali nam luz...ale w sumie to cieszę się ,że juz koniec ferii bo stęskniłam się za klasą,lekcjami ...nawet za matmą ;)
 Wczoraj natomiast prawie skończyłam 2 częśc Igrzysk Śmierci ale mnie to nie cieszy bo pewnie dłułgo będe  czekała na ,,Kosogłos,, czyli 3 częśc bo nie wiem czy w tych księgarnich znajdę ;0
 Ogólnie to wpadłam w przyzwyczajenie słuchania płyty moich kochanych Smoków (Imagine Dragons)
i codziennie po powrocie ze szkoły będę puszczac Night Visions ale mam nadzieeje ze moje skromne ,,radyjko,, to wytrzyma ;)
 Podoba wam się desing bloga? W sumie to chyba zmienię szablon bo taki jakiś czarny jest...ale nie wiem...jak myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz