niedziela, 22 grudnia 2013

Z Pamiętnika Lou #1

(Male info .,, z pamiętnika Lou to seria wpisów z pamiętnika nastolatki o imieniu Lou (wiek 15 lat). Sama wymyśliłam lou ;) Czasem będe dawac obrazki do wpisów)


Poniedziałek    19 grudzień

   Ufff jeszcze tylko jeden dzień i skończy się szkoła...Niestety,nauczyciele nie uzanją ,ze ten fakt jest tak ważny by z jego powodu nie organizowac kartkówki z j.polskiego,sprawdzianu z matematyki oraz pracy klasowej z geografii... mama nadal nie chcę mi powiedziec co dostanę na gwiazdkę i nie mam pomysłu na to gdzie mogłaby je schowac.Tata robi mi wykłady na temat tego ,ze mój styl ubierania jest nieodpowiedni do mojego wieku (co on ma do glanów i czerwonych  włosach???) Jestem dobrym człowiekiem...myśle że to przez to,ze w niedzielę poszłam tak do kościoła...ale przecież bóg patrzy na serce a nie na ubranie...cóż muszę to jakoś wytłułmaczyc rodzicom ;0

Patrząc na stan moich ocen,o którym uprzejmie poinformowano mnie na godzinie wychowawczej muszę się przyznac ,ze  stan ten nie jest opłakany aczkolwiek mogło byc lepiej


geografia-6
historia-6
matematyka-5
j.polski-6
angielski-6
muzyka-6
plastyka-6
w-f-6
religia-6
przyroda-6


Taaa ....Zmieńmy temat...


   Ellie znowu próbuję mnie namówic na dyskotekę szkolną ale wolę ten czas spędzic na czytaniu.Nie lubię dyskotek..za dużo szumu i wszystkiego.Nasza pani wychowawczyni też mnie do tego namawia mówiac ,ze  ,,to dobry sposób na wyładowanie złości oraz bądź co bądź jednak taniec to ruch a ruch to zdrowie...taaaa ja jednak i tak zostanę przy czytaniu...jakby mało mi było sportu... wtorek- basen,czwartek-jazda konna piątek-ping-pong jeszcze na dodatek dzisiaj znowu jazda konna ,bo obiecałam pani Felicji ,że wybiorę się z nią w teren a dokładnie nad jezioro...nie mogę się doczekac aż zobaczę Reda -mojego konika ;) Rodzice kupili mi go 2 lata temu... teraz Red ma 4 lata i jest jedynym stworzeniem na ziemi ,które zna mnie na wylot i zawsze jest gotowe mnie wysłuchac ,nawet jeśli mam ględzic o tym samym przez 4 godziny ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz