sobota, 14 grudnia 2013

30 faktów o mnie ;)

Już dawno m iałam pomysł,żeby zrobc cos takiego...ale zapomniałam więc teraz robie


1.Kocham konie
2.Jestem słaba z matematyki
3.Lubie historię
4.koffam tanczyc (hip hop i dancehall)
5.Moje ubranie jest moim przeciwienstwem ale w pewnym sensie nie np mam bluzkę hejter ale nie jestem hejterem natomiast walcze z heterami



6.Wielbię czytanie (ksiezke,,Harry Potter,, 1 czesc pMam wielu przyjaciół na których moge liczycrzeczytałam 20 razy)
7.Jestem dzieckiem.Dosłownie i  w przenośni
8.Walczę z epidemią debili w internecie,których jest coraz wiecej
9.Lubię śpiewac ale mi to nie wychodzi ;(
10.Czasami wydaje mi się ,ze wszystkie moje marzenia są tak bezsensowne,ze napewno sie niespełnią.Ale szybko dochodzę do siebie
11.Jestem niecierpliwa
12.Kocham zwierzęta i jestem bardziej ... nawet 5 razy bardziej otwarta na krzywdę zwierząt niż ludzi
13.Jestem Directioners,Kwiatonators,Saszanators,
14.Lubię się wygłupiac
15.mój tata nie wie że mam bloga
16Mój tata jest perkusistą ja też czasem pogrywam na garach
17.Gram na keyboardzie
18.moją najke znam od przedszkola i od tego czasu pokłuciłyśmy sie tylko 5 razy ;)
19.Jestę wolna
20.Potrafie położyc się spac o 1 w nocy i wstac o 6 rano i byc wyspana
21.Mieszkam na Warmii
22. Kiedyś nawrzeszczałam na gościa,który chciał kopnąc psa . Pozdro dla tego pana
23.Koffam czarny kolor
24. Moja pani od plastyki mnie nie lubi
25.Jestę niezdecydowana w kazdej kwestji
26.Jestę roztrzepancę
27. Posiadam niezwykły talent do smiania sie z siebie
28.Niecierpie kiedy ktoś ,,szpanuje,, nowym telefonem
29..Moje 2 najki mieszkają 460 km. ode mnie
30..Niecierpie debili,którzy rządzom tym krajem  (50 procent polityków to debileczki)


1 komentarz:

  1. Mamy wspólne 1, 2, 3, 4 (częściowo, bo ja tańczę contemporary), 7, 8, 11, 12, 13 (<3), 14, 19, 20, 24 (u nas teraz jest Jurajska), 26, 28. Dużo mamy wspólnych ;D

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń