niedziela, 22 grudnia 2013

mówię co myślę

Leżąc wczoraj w łóżku zastanawiałam się nad postem o faktoch o mnie....był juz taki ale przypomniałam sobie jeszcze kilka ;)



1.Kocham rysowac ;)
2.Lubię dawac innym prezenty 
3.Nie uważam ,ze małe dzieci są słodkie...nie rozumiem ludzi nachuulających sie nad wózkiem dziecięcym i krzyczących ,,jakie uroczę1 Jak aniołek,, (Rzygam Tęczą) Tak...ja też byłam mała ale po prostu nie lubie tych małych dzieci! Taaa mozecie mi mówic ,ze jestem brutalna i okropna ,ale obiecaam sobię ,ze na tym blogu będe pisac prawdę o mnie i właśnie tej obietnicy dotrzymuję...Za to wolę zwierzęta ;) zwierze będzie cie kochac całe życie a ludzie...niektórzy...zostawią cię przy pierwszej lepszej okazji ;) Nie to że nie mam przyjaciół ;)
4.W przyjaźni cenię zaufanie...ale nienawidzę też kiedy ktoś kłamię lub owija w bawełne...lubię jak ktoś wali prosto z mostu

5. rzecz która mnie wkurza! 
Taki dialog

-Coś smutna jestes
-Eeee tanm
-Co się stało?
-nieważne
-No co! powiedz
-no nie ważne!
-Błagam! dla mnie jest ważne
-Domyśl się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz