piątek, 13 grudnia 2013

LBA

Siemcia ;) Mój blog został nominowany do LBA!
Dzięki!
A więc,dla niewtajemniczonych: LBA to nominacja otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę.Przyznaje się ją blogom o mniejszej niż twój liczbie obserwatorów.Po odebraniu nagrody odpowiada się na 11 pytań,potem nominuje się kilka osób(trzeba je o tym poinformować)i zadaje się im kolejne 11 pytań (zostałam nominowana przez Paule.T z bloga http://nastolatyxd.blogspot.com/)


Moje odpowiedzi ;)

1 W jakim kolorze masz  kołdrę?

-mam kilka ta co jest teraz to różowa z kotem ;)

2.Twój ulubiony wykonawca(zespół,wokalista,wokalistka)?
-Hmmm One Direction i Lorde

3.Twoje najlepsze wspomnienie związane ze szkołą XD?

-hmmmmmmmm nie mam pojęcia....myśle ,że zakończenie roku

4.Ulubiony sklep z ubraniami?

-cayman i H&M

5.Ulubione słodycze?

-czekolada ;3

6.Co chciałabyś dostać na Święta?
-Każdy prezen mnie zadowoli o ile będzie dawany z miłości a nie z przymusu ;)

7.Jeśli masz problem,komu najpierw o tym mówisz?

-hmmm. nikomu...sama rozwiązuje problemy
8.Ulubiona liczba(liczba,nie cyfra!)

hmmmm 11

9.Ulubiona pora roku?

przełom lata i wiosny


10.Ulubiony przedmiot w szkole?


-historia

11.Największa pasja?

Jazda Konna i muzyka ;0


Blogi,które nominuje; nastolatxd.blogspot.com


Pytanka do was

1.Wolisz filmy cz ksiązki?
2.masz rodzenstwo? (jak masz to podaj imię)
3.Ulubione zwierzę?
4.Ulubiony dzien  \w tygodniu?
5.Twoja pasja?
6.Opisz w 1 słowie swój charakter
7.ile masz blogów? (jak więcej podaj adresy)
8.Ulubiony film?
9.Twoje największe marzenie?
10.Boisz sie hejterów?
11.Ulubiona strona internetowa? (daj linkaa)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz