środa, 20 listopada 2013

uczen bez 1 to jak żołnierz bez karabinu

Będziemy teraz mówi o ocenach <3<3<3

Przyjemnoscią jest mówic
-mamo! dostałam 6 z matematyki (mission impossible)

No a troche gorzej jest z tym...
-mamo ;( dostałam 1 z matmy ;(

Jak powiedziec rodzicom o złych ocenach (by przy okazji nie zaliczyc 15 szlabanów?)


Zaczynamy!


ZASADA 1 - nigdy nie mów wprost dużo lepiej od tego:
-dostałam 1 +
Zabrzmi to:
-mamusiu,nie złosc się ale dostałam 1 ,ale wiesz...wszyscy dostali ;)

ZASADA 2-nigdy nie mów o ocenach kiedy rodzice są rozdrażnieni.

ZASADA 3-zanim powiesz,zrób cos miłego np.posprządaj,umuj naczynia
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////Wskazówka: jeśli dostałas jeszcze dobrą ocene albo pochwałe powiedz tak:
-mamo dostałam 1 ale dostałam tez 5 z tego testu z angielskiego! 
Dodaj jeszcze
-Jako jedyna z klasy! pozatym..jeda pała średniej nie zmieni



<Mam nadzieje,że pomogłam>

1 komentarz: