środa, 20 listopada 2013

Moje Świeta

hejo!To bedzie dłuuułgi post o swietach


1.Co kupic na święta?
To zależy od wieku i charakteru :

Babcia-Babcie na pewno ucieszy wykonany przez ciebie prezent.
Jeżeli już chcesz to kupic proponuje kwiaty i kartkę świąteczną


Koleżanka-to zalezy od zainteresowania.dowiedz sie co lubi i jaki kolor.Uwzglednij wiek!

Mama-Mame ucieszy na pewno bizuteria,lub cos do domu ...np wazon,lub jakis dodatek

Tata-klasyczny prezent dla taty to zegarek,ale są drogie !!! Np.mój tata interesuje sie muzyką(jest perkusista) wiec dla niego moze byc np gadzet muzyczny.A moze elegancki krawat?

Młodsza siostra-sprawdz rynek z zabawkami ,i zapytaj sie jej co by chciała.Ja nie mam sis. ale znam taka 6-letnia dziewczynke,która lubi LEGO Friends i Littlest Pet Shop .Może to cię zainspiruje?


Młodszy brat- nie mam w ogóle rodzenstwa ale moja kol. ma brata ok.6 lat i on życzy sobie ,,warsztat samochodowy,, wiecie mini-młotki itd,,całkiem fajne


Starsza sis.- mogą byc jakies koszulki z jej ulubionym zespołem albo moze kosmetyki?>


Starszy brat-muzyka,płyty albo cos zwiazanego z jego hobby

Moje swieta-Cos bez czego u mnie nie moze byc swiąt:

Reklama Coca -Coli


Kevin sam w domu


no i oczywiscie...prezenty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz