niedziela, 10 listopada 2013

dodatki do pokoju

U mnie sytułacja była taka:przeprowadziłam sie  i pokój w którym mieszkam wyglądał tak:białe sciany,ciemnogranatowe meble i dywan oraz stary telewizor.Ogólnie jak siedziba starej babci we własnej osobie.Postanowiłam troche cos w tym zmienic.


Za darmo- na scianie powiesiłam moje rysunki

za 60 zł-na tej scianie powiesiłam jeszcze ogromny obraz : szare zdjęcie londynu a na ulicy czerwony angielski bus


lekka renowacja-pomalowałam tablicę korkową we flage Wielkiej Brytanii

 2 x po 30 zł-kupiłam czerwone makarony (takie zasłony)



;w planie-czerwony dywan



jesli nie masz kasy na takie rzeczy możesz sama ozdobis swój pokój.Najlepiej pokaz innym swoje zainteresowania i hobby.

1 komentarz:

  1. Na pewno mi się przyda:)Jestem świeżo po remoncie pokoju i cały czas coś bym tam jeszcze dodała.Dzięki

    OdpowiedzUsuń