niedziela, 3 marca 2013

Witajcie!
 (przepraszam za błędy ,ale mam zepsutą klawiature i nie mogę napisac czasami polskich znaków)
Witam Was po przerwie!Dłułgo nie pisałam i przepraszam za to!Mam dla was konkurs/wiadomosc.
Potrzebny mi jestktoś jeszcze do mojego bloga (czyli nowa redaktorka ).Po prostu mam szkołe muzyczną i nie moge często pisac więc przydałby się ktoś do pomocy.Jeśli chcesz byc redaktorką musisz spełniac następujące kryteria:
  • musisz miec conajmniej 11 lat
  • musisz miec gmaila(możesz miec dodatkowo nk lub gg ,ale gmail lub inny mail musi byc)
  • musisz umiec posługiwac się bloggerem
  • musisz miec ciekawe tematy
  • musisz często pisac

PAMIĘTAJ! Nie mozesz używac wulgaryzmów oraz innych treści tego typu.
Jeśli zauważe w Twoich postah takie treści,zostaniesz usunięta z listy autorów.


Oto jak wysyłamy formulaż:

Witam, jestem (tu podaj imię lub nick).Chciałabym zosta autorką Twojego bloga  nastolatyxd..
Spełniam wszystkie kryteria (jeśli masz podoj nr gg lub nk).Możesz naisac co umiesz itd.


Jeśli miałaś lub masz bloga,daj mi jego adres.
Pamiętaj,że moąe byc kilka redaktorek
Koniecznie musisz napisac czy będziesz sie przedstawia po imieniu czy po nicku.



Mój e-mail: kalicja38@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz